لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کافی است ایمان داشته باشیم ، از یوونتوس تکان نمی‌ خورم

کافی است ایمان داشته باشیم ، از یوونتوس تکان نمی‌ خورم

دفاع چپ یوونتوس الکس ساندرو قویا بر ادامه‌ی حضورش در یوونتوس تاکید کرد: « من اینجا هستم و از جایم تکان نخواهم خورد! » این بازیکن برزیلی در عین حال فاش کرد که نه تنها به توانایی بیانکونری برای پیروزی برابر بارسلونا ایمان دارد، بلکه اعتقاد دارد که تیمش امسال می تواند سه‌گانه را کسب کند. او در گفت‌و‌گو با کوریره‌دلااسپورت گفت:

 

ما به لحظه‌ی زیبایی رسیدیم، اما باید تا پایان فصل تمرکزمان را حفظ کنیم. می‌دانیم که بازی با بارسلونا سخت خواهد بود، اما باید با تمام تلاشمان را انجام دهیم تا باور کنیم: آنها قوی هستند و ما هم قوی هستیم. ما کیفیت لازم برای برد را داریم. برای اینکه بازی اول در خانه را به یک مزیت تبدیل کنیم چه خواهیم کرد؟ گل بزنیم و گل نخوریم. اما این یک بازی رفت و برگشت است و ما در بهترین فرمشان به مصافشان خواهیم رفت، آن هم نه صرفا بدنی، بلکه ذهنی و روانی.

 

او در پایان گفت:

 

آیا می‌توانیم سه‌گانه را ببریم؟ از نظر من بله، باید به ایمان داشته‌باشیم. تنها ایمان باعث می‌شود که آن را به حقیقت تبدیل کنیم. آینده‌ی من؟ تنها یوونتوس برایم مهم است. من به هیچ چیز جز خوب بازی کردن برای یوونتوس اهمیت نمی‌دهم. من اینجا هستم و از جایم تکان نخواهم خورد!


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: